İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, ABD ile İsviçre'de yapılan müzakerelerin ardından uçakta konuştu.
Hürmüz Boğazı'nın uluslararası deniz trafiğine açılmasından yana olduklarını belirten Kalibaf, "Umarım boğazı geçişler açısından yeniden işlevsel hale getirebilir ve bölgesel ve küresel ekonomiye yeniden refah kazandırabiliriz" dedi.
"HÜRMÜZ BOĞAZI SAVAŞ ÖNCESİ HALİNE DÖNMEYECEK"
Buna rağmen Hürmüz Boğazı'nın yönetiminin asla savaş öncesindeki haline dönmeyeceğini vurgulayan Kalibaf, "Elbette uluslararası düzenlemelere uyulacak, ancak Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek" şeklinde konuştu.
ABD Başkanı Trump: İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım
İsrail basını: Lübnan'da kurulacak yeni mekanizma Netanyahu'yu panikletti Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: {Haber Merkezi}

Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!